סגנית רשם הפטנטים השיבה על שאלה זו בחיוב ודחתה בקשה לרשום את הסימן "זיפי" כסימן מסחר. בהחלטה נקבע כי הסימנים דומים עד מאוד אם כי הדמיון במראה ובצליל שלהם כשלעצמו אינו עולה לכדי דמיון מטעה. ואולם, הלקוחות אליהם מכוונים שני הסימנים הינם זהים –ישראליים המעוניינים לרכוש מוצרים ברכישה מקוונת. בנוסף, הרכישה מתבצעת באמצעות אתר אינטרנט, אשר אינו מהווה ספק של המוצרים הנרכשים, אלא צינור המאפשר קנייה מצד שלישי, כאשר החיפוש בשני האתרים מתבצע באותו אופן – על-פי סוג הסחורה. גם מגוון המוצרים שניתן לרכוש באמצעות כל אתר חופף במידה רבה. לבסוף, נבחן גם תום ליבה של מבקשת רישום הסימן "זיפי", ונקבע כי סיפקה הסברים בלתי עקביים לבחירתה בשם זה כך שסביר שהבחירה בשם לא היתה מקרית, אלא נבעה מהרצון ליהנות מהמוניטין הרב שצבר השם "זאפ".
לקריאת ההחלטה המלאה:
רוצים להישאר מעודכנים?
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו –