אומרים שלכל אדם יש ייעוד בחיים. בעולם העסקי הייעוד של כל אחד ברור – יש את זה שיודע למכור ויש את זה שיודע ליצור, יש את זו שיודעת לתכנן ויש את זו שיודעת לנהל, יש את היזם ויש את המשקיע, יש את בעלת הידע ויש את בעלת הקשרים. וכיוצ"ב. כדי למקסם תועלות – הם צריכים להתחבר. הסכם הפצה הוא דוגמא לחיבור בין יצרן של מוצר, לבין המפיץ שלו. לאחרונה, דן ביהמ"ש במחלוקת שפרצה בין יצרן לבין מפיץ, שנגעה לקצב שבו סיפק היצרן את המוצרים למפיץ. בימ"ש פסק שההסכם שותק בנוגע למועדי האספקה השוטפים המדוייקים, ולכן המפיץ אינו יכול לתבוע נזקים מהיצרן בגין אספקה חסרה, וזאת כל עוד היצרן עומד באספקת כמות המינימום השנתית. כדי לא להיקלע למצב דומה חשוב לתאם צפיות מראש, להסיר עמימות וכמובן לשמור על יחסים אישיים טובים עם הפרטנר להסכם. אז מה הייעוד שלכם ואל מי אתם צריכים להתחבר כדי לממש אותו?! פס"ד המלא (נלקח מ"נט המשפט"): אם אתם רוצים להישאר מעודכנים הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו:
