עולם הפרסום הישראלי מלא במקרים שבהם נעשה שימוש בלתי חוקי ביצירות מוגנות, בסימני מסחר ובזכויות קניין רוחני אחרות, ואף תוך ביצוע עוולות מסחריות. אתם חוששים להפר זכויות אך לא יודעים איך להימנע מכך? בשביל זה הכנו מדריך קצר שיעזור לכם להבין טוב יותר איזה קניין רוחני יש בפרסומות שאתם יוצרים, ממה עליכם להיזהר והיכן מצויים "המוקשים". אז מדוע לטעות אם אפשר ללמוד מטעויות של אחרים?! לקריאת המדריך הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו:
קניין רוחני בפרסומות – המדריך למשרדי פרסום
השארת תגובה